روژانروژان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روژان طلای مامان و بابا

روژان و بازی

1393/12/21 1:02
نویسنده : مامان فریبا
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم آرام

چند روز پیش منو بابا تصمیم گرفتیم شما رو ببریم شهربازی سرپوشیده کوروش . اولش که وارد شدیم شما حسابی هیجان زده شده بودی و خوشحال بودی زیبا بعد سوار هواپیما شده خیلی ترسیده بودی من تعجب کردم  چون اولش خیلی خوشحال بودی بعد رفتی استخر توپها که اونجا هم فعالیتی نداشتی . منم تعجب حسابی ناراحت بودم از واکنش شما . یه دوری زدیم بعد از خرید یه ماشین شارژی امدیم خونه . یه وسیله بازی اونجا بود که کرم ابریشم بود شما اونو خیلی دوست داشتی ولی سوار هم نشدی غمگین. وقتی امدیم خونه میگفتی بریم میگفتم کجا شما میگفتی ابیشم یعنی ابریشم . دو روز بعد رفتیم ولی اینبار حسابی مشغول بازی شدی سوار وسیله ها میشدی استخر توپ ها رو تا مرحله اخر رفتی منم حسابی خوشحال بودم جشنمتنظرمحبت الانم هر وقت میگم روژان جون بیا لباس بپوشیم شما میگی ابیشممحبت . قربونت برم بوس

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زهره
25 اسفند 93 10:20
سلام فریبا جون من عاشق روژان جونم خدا برات حفظش کنه در ضمن پیشاپیش سال جدیدرو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوش بهمراه سلامتی داشته باشید وبه تمامی آرزوهاتون برسید شادی وسلامتی شما آرزوی منه دوستتون دارم بهارتون شاد
مامان فریبا
پاسخ
سلام مامان زهره جون . عزیزم اول از همه ممنون بابت این همه لطفتون به من و دخترم . منم سال جدید رو (البته با عرض معذرت با کمی تاخیر) به شما و خانواده گرامی تبریک میگم و امیدوارم به همه ارزوهای زیباتون برسید
خاله زهرا جوون
16 فروردین 94 7:42
سلام روژانی خاله. بخورم اون لپاتو.مامان جونش منتظر شیرین زبونیهای روژی باش که حسابی سورپرایزت میکنه
مامان فریبا
پاسخ
سلام خاله زهرا جونم اره واقعا که عاشق شیرین زبونیهاشم وقتی سعی میکنه که کلمه جدید بگه دیووونه وار عاشقش میشم انگار دنیا رو به من میدن . کلمه هایی مثل شوشلم (خوشگلم ) جیجرم(جیگرم ) ماشااله ایشااله عسلم ملوسم
خاله زهرا جوون
19 فروردین 94 10:34
روژاااااااااان..........رووووووژان.........کجایی خاله؟
مامان فریبا
پاسخ
سلام خاله جون قربونت برم مامان فریبا سعی میکنه از این به بعد کمی فعال تر بشه