روژانروژان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

روژان طلای مامان و بابا

روژان در کاشان

1394/3/5 18:32
نویسنده : مامان فریبا
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

عزیزم پارسال هم به کاشان رفتیم ولی شما خیلی کوچولو بودی امسال هم یه مسافرت یه روزه سه نفری به کاشان و ابشار نیاسر رفتیم . شما برعکس بچه های دیگه که جرات نداشتن به پارک برم اصلا از اب بیرون نمیامدی . عاشق اب بازی هستی . دخترم حسابی وروجکه . زبان

عصر رفتیم کاشان حمام فین و باغ فین و شما بعد از زدن یه چرت کوچیک دوباره سرحال شدی و بقدری تو باغ فین شیطنت کردی که به قول بابا محسن دیگه نزدیک بود امیرکبیر و ناصرالدین شاه زنده بشن و ما رو از اونجا بیرون کنن گیج

اینم یه عکس سه نفره متنظر

عزیزم عاشق این عکس و اون ژستت هستم وقتی نزدیک من شدی و میخواستی منو بغل کنی حس کردم چقدر خوبه که مامان یه دختر ناز هستم محبتازت ممنونم که خداوند به واسطه تو حس شیرین مادر بودن رو نصیب من کرده . هر روزی که بزرگ تر میشی بیشتر باهم صمیمی میشیم و من غرق در مادری کردن برای تو گلمبوس

گلم در میان گلها

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله زهرا جوون
6 خرداد 94 9:59
خاله کاش الان اینجا بودی میخوردمت................ مامانش صمیمی رو خوب اومدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! راستی مبارک باشه روژانی می می نمیخوره
مامان فریبا
پاسخ
قربونت خاله زهرا جونم اره راحت شدم دیگه از می می دادن ولی یکمی هم دلم تنگ شده برای وقتی می می میخورد